Veel gestelde vragen

Ben je niet helemaal tevreden over je ontvangen product(en)?
Laat het ons even weten per email – info@villaflor.nl
Je mag de items dan binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten) terug sturen naar:

VillaFlor Interiors
Vincent van Goghstraat 25
5121 CK Rijen

Wanneer je alles weer netjes naar ons terug stuurt, storten wij het bedrag van de geretourneerde items weer retour, zodra we deze ontvangen hebben.

We zijn iedere werkdag telefonisch bereikbaar op 06-14036463 tussen 09:00 en 17:00 uur.

Je kunt ons ook mailen op info@villaflor.nl. Ons een DM sturen via Instagram kan ook!

Wij doen ons best je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Soms lukt het binnen 1 werkdag, soms iets langer. Maar binnen 3 werkdagen wordt je bestelling zeker verzonden.

In Rijen, tussen Breda en Tilburg, staat onze VillaFlor Store. We zijn hier alleen op afspraak geopend. Normaal gesproken zijn we op dinsdag en donderdag tot 15.00 uur aanwezig. Wil je op een ander moment langskomen, bel dan even naar 06-14036463 of mail naar info@villaflor.nl Let op: in onze store kan alleen contant worden afgerekend.

Bij bestellingen boven de 75 euro nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Bij bestellingen onder 75 euro, zijn onze standaard verzendkosten in Nederland EUR 5,99. In andere landen zie je de verzendkosten bij het uitchecken. Afhalen in onze store is natuurlijk ook altijd mogelijk.

Per iDeal, PayPal, Bancontant of via een bankoverschrijving:

Bank gegevens
KNAB
NL97 KNAB 0259 6003 26
ten name van VillaFlor Interiors

Sommige items in onze store zijn te groot of kwetsbaar om te versturen. Dit gaat om glaslampen, sommige schelpenlampen en de wat grotere meubels. De ervaring heeft ons geleerd dat deze artikelen vaak beschadigd aankomen. Vandaar dat deze items alleen af te halen zijn in onze store.

We begrijpen dat er soms foutjes worden gemaakt, of dat je iets moet veranderen! Wij zijn er om je te helpen, neem contact met ons op als je je bestelling wilt annuleren. Als de bestelling nog niet door ons is verwerkt, kunnen we die voor je annuleren. Anders zul je de bestelling moeten ontvangen, om vervolgens een retour in gang te zetten.

Als je je pakketje niet hebt ontvangen, kun je eerst de app of trackingcode van de koerier (die je via een e-mail van hen hebt ontvangen) controleren op een statusupdate. Soms kan het een extra dag of twee duren voordat een levering arriveert, dus wacht even voordat je contact met ons opneemt. Als je je pakketje na een paar dagen nog steeds niet hebt ontvangen en de status van de koerier niet verandert, neem dan contact met ons op voor ondersteuning en we helpen je graag verder!

Heb je een andere vraag?

Klik dan hier onder om ons een bericht te sturen.

Contact